Αρχική Σελίδα | Συνήθεις Ερωτήσεις | Χάρτης Πλοήγησης | Συνδέσεις | Επικοινωνία


ΕκτύπωσηΕκτύπωση

  


Πατήστε εδώ για αρχεία

Το πεζοδρόμιο είναι η σύνδεση της πόλης. Ένα δίκτυο που δίνει στον πεζό τη δυνατότητα να διακινηθεί με ασφάλεια και άνεση.
ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών, μια έννοια που μόνο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται σεβαστή στον τόπο μας, είναι μια ζώνη πλάτους 1,20μ-1,50μ, απαλλαγμένη από οποιοδήποτε εμπόδιο, δίνοντας στον πεζό, τον χρήστη αναπηρικού τροχοκαθίσματος ή τον τυφλό, τη δυνατότητα να διακινηθεί με σιγουριά
Ο αστικός εξοπλισμός όπως λάμπες φωτισμού, κάλαθοι σκυβάλων, δέντρα, πινακίδες και φώτα τροχαίας, στάσεις λεωφορείων κ.α. τοποθετείται με συνέπεια σε προκαθορισμένες θέσεις εκτός της ζώνης όδευσης πεζών.

Τα πεζοδρόμια στην Κύπρο δυστυχώς δεν έχουν την εικόνα που αναμένει κανείς από μια πόλη.
Τους λείπει η οργάνωση που θα καθορίσει την ζώνη όδευσης πεζών, την τοποθέτηση των διαφόρων στοιχείων αστικού εξοπλισμού, τις ράμπες πρόσβασης και κάθε τι που θα διευκολύνει την συνεχή διακίνηση των πεζών σε αυτά.
Πρέπει ο κάθε Δήμος να μεριμνήσει για την κατασκευή ολοκληρωμένου δικτύου πεζοδρομίων΄

Στη σελίδα αυτή θα βρείτε θέματα όπως : Λάθη κυπριακών πεζοδρομίων, οδηγίες σχεδίασης σύμφωνα με τα τελευταία πρότυπα του Τμήματος Δημοσίων Έργων



1.
Accessible Pedestrian Signals (APS) with Traffic Signal Control Equipment
2. Sidewalk/Street Transitions 
3. Pedestrian Street Crossings
4. Vehicular Ways and Facilities

Πρβλήματα πεζοδρμομίων
προβλήματα σχεδιασμού των πεζοδρομίων
Λύσεις για τον καθολικό σχεδιασμό
Προδιαγραφές του Τμ. Δημοσίων Έργων για ράμπες πζοδρομίων
Sidewalk Design Guidelines and Existing Practices




© 2006 - 2013 Κυπριακή Δημοκρατία, Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων
Γραφείο Σχεδιασμού για τα Άτομα με Αναπηρία
Αρχική Σελίδα | Κυβερνητική Πύλη Διαδικτύου | Αποποίηση | Υπεύθυνος Διαδικτυακού Τόπου