Έμβλημα Κυπριακής Δημοκρατίας
Κυπριακά Ταχυδρομεία

Αποστολή- Όραμα- Στόχοι

Αποστολή

Η αξιόπιστη ποιοτική και αποδοτική παροχή καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, καθώς και άλλων καινοτόμων υπηρεσιών προστιθεμένης άξιας με αξιοποίηση του δικτύου και υποδομής για εξυπηρέτηση των πελατών-πολιτών.

Όραμα

Να είμαστε η πρώτη επιλογή στο να συνδέουμε ανθρώπους και επιχειρήσεις.
Στρατηγικοί Στόχοι

1. Δημιουργία βιώσιμων πηγών εσόδων

    • Εισαγωγή νέων υπηρεσιών
    • Παροχή Υπηρεσιών Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη
    • Προώθηση υφιστάμενων και νέων υπηρεσιών με αναβάθμιση κλάδου Εμπορίας και Προώθησης
2. Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών
    • Αξιοποίηση της τεχνολογίας:
        • Αυτοματοποίηση θυρίδων συναλλαγής με το κοινό με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση του κοινού καθώς και την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων του Τμήματος.
    • Αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού για την ταχύτερη διεκπεραίωση των εργασιών του Τμήματος
    • Αναβάθμιση εγκαταστάσεων και ταχυδρομικών γραφείων με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη κατά την επίσκεψή του σε αυτά.
    • Επέκταση και αναβάθμιση υπηρεσίας 24ωρης παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων Parcel24
    • Πιστοποίηση με ISO
    3. Ανθρώπινο Δυναμικό
      • Σχεδιασμός ετήσιου προγράμματος εκπαίδευσης με ίδιους πόρους σε θέματα όπως παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, διαχείριση πελατών κ.α. Στόχος είναι η συμμετοχή όλου του προσωπικού σε εκπαιδεύσεις και σεμινάρια.
      • Συνεργασία με Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΚΕΚ-ΕΛΤΑ για διευρυμένη εκπαίδευση και απόκτηση εμπειριών.
      • Θεσμοθέτηση εξαμηνιαίων συναντήσεων της Διεύθυνσης με το προσωπικό ανά επαρχία για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων.
      • Δημιουργία «συμμετοχικής κουλτούρας» και εμπέδωση της πελατοκεντρικής νοοτροπίας με ενθάρρυνση του προσωπικού στην υποβολή προτάσεων, ιδεών και εισηγήσεων. Αξιολόγηση και εφαρμογή πλατφόρμας εσωτερικής κοινωνικής δικτύωσης με στόχο την αμφίδρομη επικοινωνία και την ενημέρωση.
      • Μελέτη για την παροχή κινήτρων στο προσωπικό με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας.
      • Θεσμοθέτηση εξαμηνιαίων επιθεωρήσεων ποιότητας στα Ταχυδρομικά Γραφεία, στις Μονάδες Διανομής και σε άλλες ταχυδρομικές εγκαταστάσεις με βάση καθορισμένα κριτήρια.


    api
    Track & Trace
    Υπολογιστής Τελών
    ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
    Ταχυδρομικά Γραφεία
    Moneygram
    EMS Courier
    Διαδικτυακή Πύλη
    ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕ.ΠΟ)
    ΝΕΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΤΕΛΗ
    ΚΕΠΑ
    Κάντε μας Like στο Facebook
    Ακολουθήστε μας στο Twitter