mtcw

Η Υπηρεσία του Πολίτη ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2000, για να δώσει στον κάθε κύπριο πολίτη το δικαίωμα να εξυπηρετείται με αποτελεσματικότητα και ευαισθησία. H Yπηρεσία προσφέρει στον πολίτη άμεση πρόσβαση στο Yπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων για προβλήματα, παράπονα και εισηγήσεις που τον αφορούν και σχετίζονται με όλα τα τμήματα του υπουργείου. Eπιθυμία και στόχος του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, είναι να μετατρέψει έναν απρόσωπο οργανισμό σε ένα πιο ευέλικτο οργανισμό, που να μπορεί να εξυπηρετήσει άμεσα τις ανάγκες των πολιτών.

Η Υπηρεσία έχει δυο ξεκάθαρους στόχους:

Να δίδει στο κοινό τις πληροφορίες εκείνες, αλλά και την ανάλογη βοήθεια, ώστε ο πολίτης να αποφεύγει την ταλαιπωρία που συνοδεύει την κρατική γραφειοκρατία, με τη δημιουργία διαύλου διοικητικής παρέμβασης προς τις υπηρεσίες για να ανταποκρίνονται με αποτελεσματικότητα και ευαισθησία στις ανάγκες του πολίτη.

Να καταγράφει προβλήματα και δυσλειτουργίες των τμημάτων, ώστε να εξάγονται συμπεράσματα που θα αξιολογούνται με απώτερο στόχο να γίνουν οι ανάλογες τομές στη λειτουργία του Υπουργείου.

Στις περιπτώσεις που η απάντηση σε παράπονο ή πληροφορία είναι απλή, τότε ο πολίτης θα έχει άμεση ανταπόκριση.

Παράλληλα, ο πολίτης θα ενημερώνεται και θα πληροφορείται για τις υπηρεσίες του Υπουργείου.

Η Υπηρεσία του Πολίτη λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως με την εγκατάσταση τηλεφωνητή. Στις περιπτώσεις, δηλαδή, που το γραφείο είναι κλειστό ή δεν υπάρχει λειτουργός για να απαντήσει στο τηλεφώνημα, τότε απαντά τηλεφωνητής. Τα μηνύματα καταγράφονται και η ανταπόκριση είναι άμεση.

Χωρίς χρέωση είναι οι κλήσεις στην Υπηρεσία και το κοινό μπορεί να επικοινωνεί καθημερινά με τον αριθμό 8000 2288.
Για κλήσεις εξωτερικού επικοινωνείτε 00357 22 800 100.

Το τηλεομοιότυπo μας είναι 22 776266.

Η διεύθυνση του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου είναι: permsec@mcw.gov.cy